Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?

Ploom cihazınızı işlək vəziyyətə gətirməyə kömək edəcək bir neçə məsləhət:

1. Əvvəlcə batareyanın səviyyəsini yoxlayın. Əgər batareya azdırsa, Ploom cihazınızı şarj edin.

2. Cihazınızı yenidən aktivləşdirin. Bunu etmək üçün qapağı bağlayın və ön paneli çıxarın. Nazik, ucu iti olmayan bir əşya ilə kiçik düyməni cihaz titrəyənə qədər basıb saxlayın və sonra ön paneli geri taxın. Əmin deyilsinizsə, videomuza baxın.

3. Əgər yenidən başladıqdan sonra problem hələ də həll olunmadısa, bizimlə əlaqə saxlamaq üçün Ploom Care komandamıza *9010 nömrəsinə zəng edin və ya onlayn formanı doldurun.

 

0:00/0:00