Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?

Ploom cihazınızı işlək vəziyyətə gətirməyə kömək edəcək bir neçə məsləhət:

1. Əvvəlcə batareyanın səviyyəsini yoxlayın. Əgər batareya azdırsa, Ploom cihazınızı şarj edin.

2. Cihazınızı yenidən aktivləşdirin. Bunu etmək üçün qapağı bağlayın və ön paneli çıxarın. Nazik, ucu iti olmayan bir əşya ilə kiçik düyməni cihaz titrəyənə qədər basıb saxlayın və sonra ön paneli geri taxın. Əmin deyilsinizsə, videomuza baxın.

3. Əgər yenidən başladıqdan sonra problem hələ də həll olunmadısa, bizimlə əlaqə saxlamaq üçün Ploom Care komandamıza *9010 nömrəsinə zəng edin və ya onlayn formanı doldurun.

 

Sizin 18 yaşınız varmı?

Bu vebsayt və Ploom məhsullarına çıxış yalnız Azərbaycanda mövcud olan, yetkinlik yaşına çatmış şəxslər üçündür.

Ploom məhsulları siqareti tərqitmə vasitəsi deyil və digər tütün məhsulları kimi asılılıq yaradır. 

Ploom cihazları ilə birlikdə istifadə üçün nikotin tərkibli çubuqlarımız mövcuddur. Bu məhsullar risksiz deyil və ancaq mövcud siqaret və veyp çəkənnər üçün nəzərdə tutulublar. Nəzərə alın ki, ödəniş prosesi zamanı yaşınızı təsdiqləməyiniz lazım olacaq.

Daha ətraflı məlumat üçün İstifadə Şərtləri səhifəsinə keçin.

Təsdiqlə