Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?

Ploom cihazınızı yenidən işlək vəziyyətə gətirmək üçün aşağıdakı məsləhətləri yoxlayın:

1. Batareya səviyyəsini yoxlayın. Əgər batareya azdırsa, cihazınızı şarj edin.

2. Cihazı yenidən başladın. Bunun üçün qapağı bağlayın və ön paneli çıxarın. Ardından nazik, iti olmayan bir əşya ilə cihazın içindəki kiçik düyməni titrəyənə qədər sıxıb saxlayın. Daha sonra ön paneli geri taxın.

Cihazı yenidən başlatmaqla bağlı videomuza da baxmağınızı tövsiyə edirik.

3. Hələ də işləmirsə, Ploom Dəstək komandamızla əlaqə saxlayın. Bunun üçün *9010 nömrəsinə zəng edə və ya onlayn əlaqə formasını doldura bilərsiniz. 

0:00/0:00