Ploom X Advanced üçün aksesuarlar ala bilərəm?
Bəli. Ploom X Advanced və Ploom X Advanced aksesuarları çeşidimiz gün ərzində sizinlə hərəkət etmək üçün xüsusi olaraq hazırlanıb.
Sizə, cihazınızı fərdiləşdirmək və öz unikallığınızı ifadə etmək üçün geniş çeşidli və cəlbedici ön panel rəngləri təklif edirik. Cihazınızı bizim dəbli arxa örtüklər və daşınma çantalarımızla qoruyub, vacib əşyalarınızı nizamlı saxlaya bilərsiniz.
Cihazınızı və çubuqlarınızı təmiz saxlamaq çubuq altlığımız və təmizləmə çubuqlarımızla çox daha asandır. Avtomobilinizdə və ya ofis masanızda saxlamaq üçün böyük və kiçik çubuq altlığı mövcuddur və rahatlıqla çubuq paketinə birləşdirilən və hamısı bir yerdə daşıma qabına uyğun olan portativ çubuq qabı təklif edirik. Üstəlik cihazınızı təmiz saxlayan və ən yaxşı performansı göstərən Ploom X Advanced təmizləmə çubuqlarını da təqdim edirik.
Ploom cihazını şarj etmə vaxtı gəldikdə, eləcə də, cihazınızı əlverişli vəziyyətdə saxlamaq üçün bizim şarj cihazlarımızdan və cihaz tutacaqlarımızdan istifadə edə bilərsiniz. Ploom təcrübənizi daha da rahat etmək üçün bəzi aksesuarlar yaratdıq – məsələn, Ploom X Advanced AC adapter, USB şarj kabeli və şarj stansiya. Bu aksesuarlar sayəsində Ploom X Advanced həmişə enerji dolu və istifadəyə hazır olur.
Videomuzda Ploom təcrübənizi necə fərdiləşdirə biləcəyinizə yaxından baxın.
Onlayn mağazamızda Ploom aksesuarlarının tam kolleksiyasını kəşf et.
- Ploom X Advanced nədir?
- Ploom X Advanced-i necə istifadə etməliyəm?
- Ploom X Advanced necə təmizləyim?
- Ploom X Advanced necə şarj edilir?
- Ploom X Advanced suya davamlıdırmı?
- Ploom X Advanced qeydiyyat kodumu haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced istifadə edərkən ön paneli çıxartsam nə baş verəcək?
- Ploom X Advanced əl kilidini necə quraşdırmaq olar?
- Ploom X Advanced əl kilidi necə silmək olar?
- Ploom X Advanced ön paneli necə işləyir?
- Ploom X Advanced harada istifadə oluna bilər?
- Ardıcıl neçə seans istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da düymə haradadır?
- Seansı necə dayandırım?
- Çubuqların soyuması nə qədər vaxt alır?
- Ploom X Advanced nə zaman kilidlənməlidir?
- Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-ı tam şarj etmək nə qədər vaxt aparacaq?
- Ploom X Advanced-i necə sıfırlaya bilərəm?
- Ploom X Advanced-i hansı müddət ərzində istidadə edə biləcəm?
- Ploom X Advanced-da Auto On funksiyasını necə aktivləşdirmək/ deaktivləşdirmək olar?
- Qızdırılan Sobranie tütün çubuğu nədir?
- Qızdırılan tütün məhsulları nədir?
- HeatFlow nədir?
- Ploom X Advanced ilə digər qızdırılan tütün məhsulları arasında nə fərq var?
- Ploom X Advanced siqaretdən daha təhlükəsizdirmi?
- Ploom X Advanced tüstü yaradırmı?
- Ploom X Advanced qoxusu necədir?
- Ploom X Advanced kül yaradırmı?
- Ploom X Advanced-i təyyarəyə apara bilərəmmi?
- Ploom X Advanced və Sobranie tütün çubuqlarını xaricə apara bilərəmmi?
- İstifadə edilmiş tütün çubuğunu necə atmalıyam?
- Tütün çubuqlarımın tərkibində hansı növ tütün qarışığı yer alır?
- Niyə tütün çubuğunda son istifadə tarixi yoxdur?
- Qızdırılan tütün çubuğu ilə siqaret arasında fərq nədir?
- Tütün çubuğunda propilen qlikol varmı?
- Tütün çubuqlarında qatran varmı?
- ActivBlend nədir?
- Sobranie çubuğunu digər cihazda istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da başqa çubuğu istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced ilə başqa istehsalçının tütün çubuqları və ya siqaretlərdən istifadə edə bilərəmmi?
- Tütün çubuğunu nə zaman dəyişmək lazımdır?
- Bir seans nə qədər davam edir?
- Tütün çubuğu qırılıb və qızdırılma kamerasında ilişibsə, onu necə çıxara bilərəm?
- Tütün çubuğum qızdırılma kamerasına dərin yerləşdirildikdə, daha yaxşı yer alır. Bu mənim Ploom X Advanced-ma zərər verə bilərmi?
- Ploom Sobranie tütün çubuğu laxlayır, bu normaldır?
- Ploom X Advanced üçün aksesuarlar ala bilərəm?
- Ploom X Advanced daşıma qabına nə yerləşdirə bilərəm?
- Qızdırılan tütün çubuqları nədir?
- Siz Azərbaycan xaricinə çatdırma edirsinizmi?
- Hansı çatdırılma xidmətindən istifadə edirsiniz?
- Mənim sifarişim haradadır?
- Ploom X Advanced çatdırılması nə qədər çəkir?
- Sifarişi ləğv etsəm, ödəniş qaytarılacaqmı?
- Ploom Dəstək Komandası ilə necə əlaqə saxlaya bilərəm?
- Ploom Dəstək komandası nə ilə kömək edə bilər?
- Niyə yaşımı təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı nə vaxt təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı onlayn olaraq təsdiq edə bilməsəm nə olacaq?
- Giriş məlumatlarımı unutmuşam. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-i qeydiyyatdan necə keçirmək lazımdır?
- Ploom X Advanced-i niyə qeydiyyatdan keçirməliyəm?
- Bir neçə Ploom X Advanced cihazını qeydiyyatdan keçirə bilərəmmi?
- Ploom X Advanced seriya nömrəmi haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced-in zəmanəti varmı?
- Zəmanətim nə qədərdir?
- Zəmanətimlə bağlı iddiaları necə irəli sürə bilərəm?
- Ploom X Advanced dəyişdirilməsi lazım olsa, zəmanət sıfırlanır?