Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Giriş məlumatlarımı unutmuşam. Nə etməliyəm?

Əgər şifrənizi unutmusunuzsa və hesabınıza daxil ola bilmirsinizsə, giriş məlumatlarınızı yeniləməyə kömək edəcəyik.

Giriş səhifəsində 'Şifrəni sıfırla' düyməsinə klikləyin və e-poçt ünvanınızı və ya telefon nömrənizi daxil edin. Məlumatlarınızı hesabla uyğunlaşdırmağa çalışacağıq.

Əgər uyğun bir hesab tapılsa, sizə şifrəni sıfırlamaq üçün link göndərəcəyik. E-poçtumuzu gələnlər qutusunda görmürsünüzsə, spam qovluğunu yoxlamaq lazım ola bilər. Təlimatlara əməl edərək parolunuzu yeniləyə bilərsiniz.

Əgər hələ də girişdə çətinlik çəkirsinizsə, əlaqə saxlayın və Ploom Dəstək komandamız sizə kömək edəcək.