Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Giriş məlumatlarımı unutmuşam. Nə etməliyəm?

Əgər şifrənizi unutmusunuz və hesabınıza daxil ola bilmirsinizsə, giriş məlumatlarınızı yeniləməyə kömək edəcəyik.

Giriş səhifəsində “Şifrəni sıfırla” düyməsini klikləyin və e-poçt ünvanınızı və ya telefon nömrənizi daxil edin. Məlumatlarınızı sistemdəki hesabla uyğunlaşdırmağa çalışacağıq.

Əgər uyğun bir hesab tapılsa, sizə şifrəni sıfırlamaq üçün link göndəriləcək. Əgər e-poçt mesajını “Gələnlər” qutusunda görmürsünüzsə, “Spam” qovluğunu da yoxlayın. Göndərilən təlimatlara əsasən şifrənizi yeniləyə bilərsiniz.

Əgər hələ də girişlə bağlı çətinlik yaşayırsınızsa, bizimlə əlaqə saxlayın. Ploom Dəstək komandamız sizə məmnuniyyətlə kömək edəcək.