Qızdırılan tütün çubuğu ilə siqaret arasında fərq nədir?
Həm siqaretlər, həm də qızdırılan tütün məhsullarının tərkibində əsl tütün var.
Fərq ondadır ki, siqaretlər tütünü yandırır, qızdırılan tütün məhsulları isə tütünü sadəcə qızdırır. Bu da qızdırılan tütün məhsullarının tüstüsüz tütün təcrübəsi təqdim etməsi deməkdir.
Ploom X Advanced, tütün çubuqlarını xaricdən qızdırmaq üçün qabaqcıl HeatFlow texnologiyasından istifadə edən rahat və istifadəsi asan bir qızdırılan tütün məhsuludur. Bu, sizə tüstüsüz və daha az tütün qoxusu ilə üstün tütün dadı təcrübəsi bəxş edir¹.
Ploom X Advanced-dən istifadə edirsinizsə, qızdırılan tütün təcrübənizdən zövq almaq üçün tütün çubuqlarından istifadə etməlisiniz.
Qızdırılan tütün ilə siqaretləri müqayisə edərkən çox sayda fərq var, buna görə də onları müqayisə etmək çətindir. Tütün çubuqlarını adi siqaret kimi çəkmək mümkün deyil və Ploom X-də siqar və ya siqaret istifadə edə bilməzsiniz.
Ekspertlərimizin videosunda Ploom-un siqaret və veypdən necə fərqləndiyini öyrənin.
Hələ də suallarınız var? Siqaret alternativləri haqqında daha çox məlumat üçün bloqumuzda oxuya bilərsiniz.
¹ Siqaret çəkmə ilə müqayisə. Siqaret tüstüsünün tütün qoxusunun intensivliyini və Ploom X Advanced isidilmiş tütün sticklərinin nümunələrindən gələn buxarın müqayisəsi sensor panel testinə əsaslanır.
- Ploom X Advanced nədir?
- Ploom X Advanced-i necə istifadə etməliyəm?
- Ploom X Advanced necə təmizləyim?
- Ploom X Advanced necə şarj edilir?
- Ploom X Advanced suya davamlıdırmı?
- Ploom X Advanced qeydiyyat kodumu haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced istifadə edərkən ön paneli çıxartsam nə baş verəcək?
- Ploom X Advanced əl kilidini necə quraşdırmaq olar?
- Ploom X Advanced əl kilidi necə silmək olar?
- Ploom X Advanced ön paneli necə işləyir?
- Ploom X Advanced harada istifadə oluna bilər?
- Ardıcıl neçə seans istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da düymə haradadır?
- Seansı necə dayandırım?
- Çubuqların soyuması nə qədər vaxt alır?
- Ploom X Advanced nə zaman kilidlənməlidir?
- Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-ı tam şarj etmək nə qədər vaxt aparacaq?
- Ploom X Advanced-i necə sıfırlaya bilərəm?
- Ploom X Advanced-i hansı müddət ərzində istidadə edə biləcəm?
- Ploom X Advanced-da Auto On funksiyasını necə aktivləşdirmək/ deaktivləşdirmək olar?
- Qızdırılan Sobranie tütün çubuğu nədir?
- Qızdırılan tütün məhsulları nədir?
- HeatFlow nədir?
- Ploom X Advanced ilə digər qızdırılan tütün məhsulları arasında nə fərq var?
- Ploom X Advanced siqaretdən daha təhlükəsizdirmi?
- Ploom X Advanced tüstü yaradırmı?
- Ploom X Advanced qoxusu necədir?
- Ploom X Advanced kül yaradırmı?
- Ploom X Advanced-i təyyarəyə apara bilərəmmi?
- Ploom X Advanced və Sobranie tütün çubuqlarını xaricə apara bilərəmmi?
- İstifadə edilmiş tütün çubuğunu necə atmalıyam?
- Tütün çubuqlarımın tərkibində hansı növ tütün qarışığı yer alır?
- Niyə tütün çubuğunda son istifadə tarixi yoxdur?
- Qızdırılan tütün çubuğu ilə siqaret arasında fərq nədir?
- Tütün çubuğunda propilen qlikol varmı?
- Tütün çubuqlarında qatran varmı?
- ActivBlend nədir?
- Sobranie çubuğunu digər cihazda istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da başqa çubuğu istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced ilə başqa istehsalçının tütün çubuqları və ya siqaretlərdən istifadə edə bilərəmmi?
- Tütün çubuğunu nə zaman dəyişmək lazımdır?
- Bir seans nə qədər davam edir?
- Tütün çubuğu qırılıb və qızdırılma kamerasında ilişibsə, onu necə çıxara bilərəm?
- Tütün çubuğum qızdırılma kamerasına dərin yerləşdirildikdə, daha yaxşı yer alır. Bu mənim Ploom X Advanced-ma zərər verə bilərmi?
- Ploom Sobranie tütün çubuğu laxlayır, bu normaldır?
- Ploom X Advanced üçün aksesuarlar ala bilərəm?
- Ploom X Advanced daşıma qabına nə yerləşdirə bilərəm?
- Qızdırılan tütün çubuqları nədir?
- Siz Azərbaycan xaricinə çatdırma edirsinizmi?
- Hansı çatdırılma xidmətindən istifadə edirsiniz?
- Mənim sifarişim haradadır?
- Ploom X Advanced çatdırılması nə qədər çəkir?
- Sifarişi ləğv etsəm, ödəniş qaytarılacaqmı?
- Ploom Dəstək Komandası ilə necə əlaqə saxlaya bilərəm?
- Ploom Dəstək komandası nə ilə kömək edə bilər?
- Niyə yaşımı təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı nə vaxt təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı onlayn olaraq təsdiq edə bilməsəm nə olacaq?
- Giriş məlumatlarımı unutmuşam. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-i qeydiyyatdan necə keçirmək lazımdır?
- Ploom X Advanced-i niyə qeydiyyatdan keçirməliyəm?
- Bir neçə Ploom X Advanced cihazını qeydiyyatdan keçirə bilərəmmi?
- Ploom X Advanced seriya nömrəmi haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced-in zəmanəti varmı?
- Zəmanətim nə qədərdir?
- Zəmanətimlə bağlı iddiaları necə irəli sürə bilərəm?
- Ploom X Advanced dəyişdirilməsi lazım olsa, zəmanət sıfırlanır?