Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?

Ploom X Advanced batareyasının şarj olmamasının bir neçə səbəbi ola bilər.

1. USB kabeliniz düzgün qoşulmaya bilər. Bütün bağlantıların yerində olduğuna əmin olun.

2. USB kabeliniz zədələnmiş ola bilər. Ploom X Advanced-i fərqli bir USB kabel və enerji yuvası ilə qoşaraq yoxlayın. Rəsmi Ploom X Advanced USB kabelindən istifadə etmək yaxşıdır, amma fərqli bir kabel istifadə edirsinizsə, onun etibarlı bir brendə aid olduğunu və spesifikasiyaların (5V) və 1.5 amper şarj cərəyanının uyğun olduğunu yoxlayın.

3. Ploom X Advanced cihazınızı yenidən aktivləşdirin. Bunun üçün ön paneli çıxarın. Necə edəcəyinizə əmin deyilsinizsə, videomuza baxın.

4. Ümid edirik, bu addımlar Ploom X Advanced-in problemini həll etməyə kömək etdi – əgər yenidən başlatma problemi həll etmədisə, Ploom Dəstək komandamızla əlaqə saxlayın: *9010 və ya onlayn formamızı doldurun,

Cihazını yenidən qurmaq haqqında daha çox məlumat üçün videomuzu izləyin..

 

0:00/0:00