Biz sizə necə kömək edə bilərik?

Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?

Ploom X Advanced cihazınızın şarj olmamasının bir neçə səbəbi var:

1. USB kabelinin düzgün qoşulduğuna əmin olun. Kabel tam yerinə oturmadığı üçün cihaz şarj olmaya bilər.

2. USB kabeli və enerji mənbəyini dəyişin. Kabel zədələnmiş ola bilər. Cihazı fərqli bir USB kabel və enerji adapteri ilə şarj etməyə çalışın. Rəsmi Ploom X Advanced kabelindən istifadə etməyiniz tövsiyə olunur. Əgər başqa bir kabeldən istifadə edirsinizsə, onun keyfiyyətli brendə məxsus olduğuna və texniki göstəricilərinin (5V və 1.5A) uyğun gəldiyinə əmin olun.

3. Cihazı yenidən başladın. Bunun üçün ön paneli çıxarın və iç hissədəki kiçik düyməni, cihaz titrəyənə qədər, nazik və iti olmayan əşya ilə basıb saxlayın. Daha sonra ön paneli yenidən yerinə taxın. Əgər necə edəcəyinizə əmin deyilsinizsə, videomuza baxın.

4. Problemi hələ də həll edə bilmədiniz? O zaman Ploom Dəstək komandamızla əlaqə saxlayın. Bizə *9010 nömrəsi ilə zəng edə və ya onlayn əlaqə formasını doldura bilərsiniz.

Cihazın yenidən qurulması barədə daha ətraflı məlumat üçün videomuza baxın. 


0:00/0:00