Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?

Ploom X Advanced batareyasının şarj olmamasının bir neçə səbəbi ola bilər.

1. USB kabeliniz düzgün qoşulmaya bilər. Bütün bağlantıların yerində olduğuna əmin olun.

2. USB kabeliniz zədələnmiş ola bilər. Ploom X Advanced-i fərqli bir USB kabel və enerji yuvası ilə qoşaraq yoxlayın. Rəsmi Ploom X Advanced USB kabelindən istifadə etmək yaxşıdır, amma fərqli bir kabel istifadə edirsinizsə, onun etibarlı bir brendə aid olduğunu və spesifikasiyaların (5V) və 1.5 amper şarj cərəyanının uyğun olduğunu yoxlayın.

3. Ploom X Advanced cihazınızı yenidən aktivləşdirin. Bunun üçün ön paneli çıxarın. Necə edəcəyinizə əmin deyilsinizsə, videomuza baxın.

4. Ümid edirik, bu addımlar Ploom X Advanced-in problemini həll etməyə kömək etdi – əgər yenidən başlatma problemi həll etmədisə, Ploom Dəstək komandamızla əlaqə saxlayın: *9010 və ya onlayn formamızı doldurun,

Cihazını yenidən qurmaq haqqında daha çox məlumat üçün videomuzu izləyin..

 

Sizin 18 yaşınız varmı?

Bu vebsayt və Ploom məhsullarına çıxış yalnız Azərbaycanda mövcud olan, yetkinlik yaşına çatmış şəxslər üçündür.

Ploom məhsulları siqareti tərqitmə vasitəsi deyil və digər tütün məhsulları kimi asılılıq yaradır. 

Ploom cihazları ilə birlikdə istifadə üçün nikotin tərkibli çubuqlarımız mövcuddur. Bu məhsullar risksiz deyil və ancaq mövcud siqaret və veyp çəkənnər üçün nəzərdə tutulublar. Nəzərə alın ki, ödəniş prosesi zamanı yaşınızı təsdiqləməyiniz lazım olacaq.

Daha ətraflı məlumat üçün İstifadə Şərtləri səhifəsinə keçin.

Təsdiqlə