Ploom X Advanced-i necə istifadə etməliyəm?
Ploom X Advanced və Sobranie tütün çubuqlarından ilk dəfə istifadə edənlər üçün aşağıda istifadəyə dair addım-addım təlimatı təqdim edirik.
1. İlk dəfə istifadə etməzdən əvvəl cihazı USB-kabelin köməyi ilə enerji mənbəyinə qoşun. Daha sonra, daşınma rejimini deaktiv etmək üçün cihazı enerji mənbəyindən ayırın. Bu hərəkəti sonradan təkrar etməyə ehtiyac olmayacaq.
2. Qoruyucu qapağı kənara çəkib işıq indikatorunun sönməsini gözləyin. İşıq indikatoru söndükdən sonra tütün çubuğunu şəkildə göstərildiyi kimi, xəttə qədər daxil edin.
3. Cihaz avtomatik işə salınma üçün sazlanmışdır. İşıq indikatorunun bir dəfə yanması və bir uzun vibrasiya cihazın qızmağa başladığını göstərir. Əgər qızdırılma avtomatik olaraq başlamırsa və ya avtomatik işə salınma deaktiv olunubsa, işıq indikatoru zolağının altında yerləşən düyməni sıxıb saxlayaraq cihazı əllə işə sala bilərsiniz.
4. Tam işıq indikatoru və iki qısa vibrasiya cihazın istifadəyə hazır olduğunu bildirir.
5. Ploom təcrübənizdən zövq alın.
6. Sessiyanın bitməsinə 20 saniyə qalmış Ploom X vibrasiya edəcək və işıq zolağı yavaş-yavaş yanıb sönəcək. Uzun bir titrəmə hiss etdikdə, sessiyanız tamamlanmış deməkdir.
Ploom X Advanced-dan istifadə qaydası haqqında daha ətraflı məlumat üçün videolarımıza baxın.
- Ploom X Advanced nədir?
- Ploom X Advanced-i necə istifadə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-ı necə təmizləməliyəm?
- Ploom X Advanced necə şarj edilir?
- Ploom X Advanced suya davamlıdırmı?
- Ploom X Advanced qeydiyyat kodumu haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced istifadə edərkən ön paneli çıxartsam nə baş verəcək?
- Ploom X Advanced əl kilidini necə quraşdırmaq olar?
- Ploom X Advanced əl kilidi necə silmək olar?
- Ploom X Advanced ön paneli necə işləyir?
- Ploom X Advanced harada istifadə oluna bilər?
- Ardıcıl neçə seans istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da düymə haradadır?
- Seansı necə dayandırım?
- Çubuqların soyuması nə qədər vaxt alır?
- Ploom X Advanced nə zaman kilidlənməlidir?
- Ploom X Advanced işləmir. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced cihazım şarj olmur. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced tam şarj olunması nə qədər vaxt aparır?
- Ploom X Advanced-ı necə sıfırlaya bilərəm?
- Ploom X Advanced-ı nə qədər müddət istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da Auto On funksiyasını necə aktivləşdirmək və ya deaktivləşdirmək olar?
- Qızdırılan Sobranie tütün çubuğu nədir?
- Qızdırılan tütün məhsulları nədir?
- HeatFlow nədir?
- Ploom X Advanced ilə digər qızdırılan tütün məhsulları arasında nə fərq var?
- Ploom X Advanced siqaretdən daha təhlükəsizdirmi?
- Ploom X Advanced tüstü yaradırmı?
- Ploom X Advanced qoxusu necədir?
- Ploom X Advanced kül yaradırmı?
- Ploom X Advanced-ı təyyarədə apara bilərəmmi?
- Ploom X Advanced və Sobranie tütün çubuqlarını xaricə apara bilərəmmi?
- İstifadə edilmiş tütün çubuğunu necə atmalıyam?
- Tütün çubuqlarımın tərkibində hansı növ tütün qarışığı yer alır?
- Sobranie tütün çubuğunun istifadə müddəti nə qədərdir?
- Qızdırılan tütün çubuğu ilə siqaret arasında fərq nədir?
- Tütün çubuğunda propilen qlikol varmı?
- Tütün çubuqlarında qatran varmı?
- ActivBlend nədir?
- Sobranie çubuğunu digər cihazda istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced-da başqa çubuğu istifadə edə bilərəm?
- Ploom X Advanced ilə başqa istehsalçının tütün çubuqları və ya siqaretlərdən istifadə edə bilərəmmi?
- Tütün çubuğunu nə zaman dəyişmək lazımdır?
- Bir seans nə qədər davam edir?
- Tütün çubuğu qırılıb və qızdırılma kamerasında ilişibsə, onu necə çıxara bilərəm?
- Tütün çubuğum qızdırılma kamerasına dərin yerləşdirildikdə, daha yaxşı yer alır. Bu mənim Ploom X Advanced-ma zərər verə bilərmi?
- Ploom Sobranie tütün çubuğu laxlayır, bu normaldır?
- Ploom X Advanced üçün aksesuarlar ala bilərəm?
- Ploom X Advanced daşıma qabına nə yerləşdirə bilərəm?
- Qızdırılan tütün çubuqları nədir?
- Siz Azərbaycan xaricinə çatdırma edirsinizmi?
- Hansı çatdırılma xidmətindən istifadə edirsiniz?
- Mənim sifarişim haradadır?
- Ploom X Advanced çatdırılması nə qədər çəkir?
- Sifarişi ləğv etsəm, ödəniş qaytarılacaqmı?
- Ploom Dəstək Komandası ilə necə əlaqə saxlaya bilərəm?
- Ploom Dəstək komandası nə ilə kömək edə bilər?
- Niyə yaşımı təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı nə vaxt təsdiq etməliyəm?
- Yaşımı onlayn olaraq təsdiq edə bilməsəm nə olacaq?
- Giriş məlumatlarımı unutmuşam. Nə etməliyəm?
- Ploom X Advanced-ı qeydiyyatdan necə keçirmək olar?
- Ploom X Advanced-ı niyə qeydiyyatdan keçirməliyəm?
- Bir neçə Ploom X Advanced cihazını qeydiyyatdan keçirə bilərəmmi?
- Ploom X Advanced seriya nömrəmi haradan tapa bilərəm?
- Ploom X Advanced-ın zəmanəti varmı?
- Ploom X Advanced-ın zəmanət müddəti nə qədərdir?
- Zəmanətimlə bağlı iddiaları necə irəli sürə bilərəm?
- Ploom X Advanced dəyişdirildikdə, zəmanət sıfırlanırmı?